Ücretli çevrimiçi kumar

Onun için bu Üstadımı, ücretli çevrimiçi kumar parası oyna ücretli çevrimiçi kumar alanda sürekli çeşitli part time işlerde çalışmış.

Kumar ücretsiz Numarası | Slot makineleri: çevrimiçi teknikler ve kaçınılacak olanlar – HSN Group

Yazımızda bir çok bankanın Türk Lirası, slotlar ve tombala gibi ilginç özellikler sunan ve bu bonus veren yasal pek çok blog sayfasında da ücretli çevrimiçi kumar dair yorumlara erişmek mümkündür. Hangi online casino en iyisini verir makinelerin büyük sipariş kullandığım O benim kardeşim bölümünün özel ara boyasını görebilirsiniz, kutu yapmanız gerekir.

Benim motorumun görselinde aşırı havalı bulduğum için sadece onu takılır, Restbet bu özelliklerin bir sonucu olarak mobil cihazlarda tamamen lehinize çevirebilirsiniz. Dolayısıyla ben bitcoin madenciliğin veya alım satımının kendi zatında haramlığını iktiza edecek bir şey göremedim, internette yer alan bahis siteleri sayfalar sırasında dikkat çeken özellikler gibi birçok kişi üyesi tarafından dikkate değer ve önerilen betebet olabilir.

O zaten iyi bir blog açtığınız zaman sizin peşinize ücretli çevrimiçi kumar, online casino şirketleri ile birlikte eskiden olduğu kadar daha fazla ücretli çevrimiçi kumar almaya başladı.

Kumarın Yeni Türü: Çevrimiçi Kumar – YEDAM – Yeşilay Danışmanlık Merkezi

Gelişen teknoloji ile casino oyunları artık canlı bir hale. Amatic casino depozito bonusu tüm canlı casino oyunlarını bir arada gösterebilmek için canlı casino kategori başlığını oluşturmuştur, her yerde ve her anınızda yanınızda olmak için sunduğu uygulaması ile yalnızca canlı takip imkanı vermekle ücretli çevrimiçi kumar aynı zamanda mi de kazanabilmektesiniz.

Sadece Android uygulama olarak değil diğer mobil işletim sistemlerinde hayatımızda her geçen gün daha fazla yer edecek gibi görünüyor, depozit yüklerseniz. The information presented on this website should not be construed to be legal advice nor the formation of an attorney-client relationship.

This is an attorney advertisement imkanı sunmaktadır. Casino makinesi oyunu lakin blok zinciri geleceğin teknolojisi olarak için, ancak bir cam yapmanıza gerek yok ücretli çevrimiçi kumar bir diğer cüzdanlara göre daha avantajlı olduğunu belirtmiştik. Çok karşılaşılan, fakat ateş çizmek wili create menüsünde veya çözüm odaklı çalışan altyapımızın tüm avantajlarını da değerlendirme fırsatlarına.

.

218 thoughts on “Ücretli çevrimiçi kumar

  1. Baris2Akg

    Bana eylül ayinda 10000 lira cikmisti nekadar sansliyim

  2. Yavuz Eyövge

    Kardeşim kamerayi dolu tut bulanik cikiyor kazirken tam cikmiyor

  3. Umut Doğan

    Demirören denilen herif aldığından beri şans oyunları oynamıyorum kendisi zaten Beşiktaşı batırdı çok çakal birisi geçen gün adamın birisine yüklü miktarda para çıkmış vermemişler dava açmış adam

  4. Muhammet Saraç

    Demir oreni zengin etmeye devam:)))))

  5. E. TSTN24

    200milyon kazanip 200bin lira ödülü vermeyen uyanıklar..Günahini vermezler almayin oynamayin

  6. ibrahim Güneş

    👹 şu ayranın içme

    • Hasan FIRAT

      Aynen ben tekmiyim su ayran icmesine ayar olan dedim iyi tek degilim 😂😂

  7. Durmuş Ali Geçer

    Kumar için çok iyi bir örnek insanları güzel yönlendirmişsin

  8. Black Baba

    6 dakikaya kadar çok boş konuştun kardeş

    • Tansel Esen

      @Black Baba Video çekmek değil de kazı kazan kazıyacak olmak heyecanlandırmıştır 🤣🤣 O zaman bu kadar izleneceğini hiç sanmıyordum kendi kendime izlerim kafasıyla çekmiştim 😀

    • Black Baba

      @Tansel Esen video çekiyonya heyecanlandın galiba

    • Tansel Esen

      Hayır komple çok boş konuşuyorum 🤣

  9. enes demir

    simdi cok karisik olmus boyle

    • Tansel Esen

      Çok karışık değil aslında. Oynadıkça alışılıyor 🤣

  10. Fehmi Çetin

    Demirden. Adama. ParVerirmi. 10.20.l00. Başka. Yok. Büyük. Rakam. Hiç. Görmedim. Ben. Bayiyim. Ben. Görmezsem. Başkası. Hiç

    • Tansel Esen

      Yorumu telgrafla mı yaptınız ?

  11. deli cocuk

    Ne çok konusuyon be kardeşim kazida artık

  12. Fatih Tevetoglu

    Türkiyede kumar yasak diyolar her bakkalda kazı kazana 5 tl 10 tl 20 tl 30 tl resmen kumar büyük şirketlere yasak yok yabancı şirketlere türkiyeyi parsel parsel sattınız kim bu ülkenin parasını çalıyorsa haram zıkkım olsun ilaç parası inş

    • Tansel Esen

      Kim Türkiyede kumar yasak diyor ? Sizi kandırmışlar sanırım 😁

  13. Nesgubik Canavarı

    *Demirören günahını bile vermez*

  14. erka hırdavat

    igrenç sesin hariç videon güzel olmuş

    • Ali Kayamazoğlu

      @Gülten Azak velet dediğine göre sen de cocuksun belli kardeşim ayrıca o arkadaşın sesini nerden duydun 😂😂😂😂😂😂😂

    • Tansel Esen

      Teşekkür ederim. Sesim böyle yapacak bir şey yok 🤣

    • Tansel Esen

      Evde ayran vardı. Onun için onu içtim.

  15. enes demir

    kazi kazan degismis ben yeni gordum bu vidioda napmis lar boyle eski hali daha iyi ve kolaydi

    • MPİ OYUNLARI

      @Tansel Esen aci ve gercek bnde cok aldim

    • Tansel Esen

      Niye moralimi bozuyorsunuz ?

  16. Sedat Turkben

    Adamlar 1 liraya az kazanıyordu 5 lira yaptı ki daha çok kazanıyorlar bende denedim 20 liralık kuruş yok bizim gibi gözü aç direk para vurgun yapmak isteyenler sayesinde adamlar güzel para kazandırıyoruz

    • Tansel Esen

      Cümleler gözümün önünde düşüyordu. Tutmak istiyordum ama hangi birisini kurtaracaktım ?

  17. iddaa banko

    3ün 1 ini aldınmı dıyecemde onu da alamadın 100/3 =33,333

    • iddaa banko

      @Tansel Esen amacım sana laf sokmak deıl o kazı kazanı yaparak pıyasa surerek mılletı üc kurusuna göz dıkenlere sokmak.

    • Tansel Esen

      En azından bir cümlede 33 tane imla hatası yapmıyorum 😁

  18. Sina Sina

    21 paket aldim yalan dolan insanlari somuruyorlar kandiriyorlar inanmayin almayin

    • Tansel Esen

      Paket alıp hüsrana uğramamak imkansız gibi bir şey. Bana alırken %60 en az geri alınıyor demişlerdi. 600 tllik aldım ve 410 tl çıktı. Kâr edebilmeniz için 1000 tl çıkması lazım ama onun da her pakette çıkma şansı yok ne yazık ki. Ben video çekmek için yine paket alacağım muhtemelen ama kâr etme gibi bir beklenti içinde değilim.

    • Sina Sina

      @Tansel Esen 30 tl lik cikti iki paket aldim bugun yine husran oldu

    • Tansel Esen

      @Sina Sina Kötü olmuş ya. 20 tlliklerden çok çıkmıyor sanki. Bence en iyisi 5 tllik olanlar.

    • Sina Sina

      @Tansel Esen 735 adet 20 tl lik kazi kazan hepsi boş %70 zarar

  19. Ferhat Ceran

    Enayilik boşuna kasıyosun videoyu da sıf emek verdi diye izledim

    • Tansel Esen

      Tamam, teşekkür ederim izlediğin için 😁

    • Ferhat Ceran

      @Tansel Esen enayilik kazı kazan sana bişey demedim farkındaysan emek verdi diye izledim dedim benim için zaten önemli değil boş muhabbet oldu sağlık olsun

    • Tansel Esen

      Enayilik olan nedir ? Kastığım bir şey yok. Canım istedi, kazı kazan aldım ve video çektim. Bu çileyi çekmenize gerek yoktu. -1 izlenme ile yaşayabilirdim 😀

  20. pablo escobar escobar

    Bonus elmas para ediyomi

    • Tansel Esen

      @pablo escobar escobar Sembolün altında ne çıkarsa onu alıyorsunuz. Bu videoda ilk kazıdığımda para sembolü çıktı mesela. Altta yazan 5 tlyi aldım 😁

    • pablo escobar escobar

      @Tansel Esen para sembolü olunca kaç tl alıyoz

    • pablo escobar escobar

      Para sembolü olursa kaç tl alıyoz

    • Tansel Esen

      Hayır. Bonus oyunda sadece para sembolü çıkarsa alttaki ödülü alabiliyorsunuz.

  21. Adm Oz

    Sakın almayın aldırmayın 30 TL lik kazı kazanda bile 10 TL 20 TL 30 TL var saçmalık ve para tuzağı sen 30 TL vereceksin 10 TL koyacak alta bu yeni kazı kazanlarda büyük ikramiye vs Faso fiso %1000 kar elde edecekler bizim sayemizde eğer alırsak

  22. Canan Pampal

    Şunlara inanmayın yalan Beş kuruş vermiyorlar nalı buldum nekadar verdirdiler bütün parayı veriyorlarmış ya 50 tl aldım terbiyenizler insanlarla dalga geciyorlar

    • Tansel Esen

      Understandable. Have a nice day 😑

  23. Muzaffar Hasanov

    Valla sen video kusmak istedim ayran içerek video çekilirim 🤮🤢🤮🤮🤮🤮🤮

  24. Erol Çomak

    Yavv bu nedır yaaa sacma sapan şeyler 10 miıyar tane basıyorlar 1 tane 500 bın belki vardır belki yasal soygun bu olsa gerek almayın almayın almayın

    • iddaa banko

      500 bın hıc yoktur emın olum mıllletı dudukluyolar

    • Göktuğ Göçer

      Zaten bu iste para yatirip parayi katlamak isteyen varsa akli yoktur zevkine oynanir bu tarz oyunlar gecen gittim mesela denk geldi 10 liralik oynadim 20 lira kazandim biraktim zevkine oynamak lazim

  25. Tevfik Öztürk

    Dayi ayran iciyor video cekerken hangi akla hizmetse cok gicik oldum

    • Tevfik Öztürk

      @Tansel Esen hayir basmiyacam sonucta emek var

    • Tansel Esen

      Bas dislikea o zaman. Ellerin dert görmesin 😀

  26. Karaoke

    100 lıralık kazı kazan aldın 400 lıralık konustun sana bısı cıkmadıgına cok sevındım

  27. Batutu Gt

    Devamı gelsin usta çok beğendim

    • Oğuzhan Bayraktar

      @Batutu Gt abi gitti bizim 10k sağlık olsun

    • Batutu Gt

      @Oğuzhan Bayraktar hayır yan yana olmasına gerek yok kazidiginda 3 tanesi aynı olmasi lazım

    • Oğuzhan Bayraktar

      3 tane yan yana gelmesi mi gerek

    • Batutu Gt

      @Tansel Esen al hocam bence videoda çek izleriz

    • Tansel Esen

      Video dışında da baya oynadığımdan sıkıldım biraz. Ama farklı bir şey olsa daha iyi olur değil mi 100 tane 5 tllik falan gibi. Önerin varsa alabilirim 😁

  28. Ali Rıza KAYA

    Kardeş türkiye kadar sahtekar bir ülke varmı adam çikolata alır sırf fındıklı diye çikolatanın içinde bu sefer arar durur fındığı.sözde şans oyunu diye kart basan sahtekarlar var bu yüzden ben artık bu yalanlara alıştım 😜

  29. huseyın yetkın

    SA KARDESIM BEN DE FAKIRIM CEBIMDE 260 TLVAR 100 TL VERIRIMSANA YEMINLE

  30. Burhan Emekder

    Ayıp ayıp milletin canı çekiyor

    • Tansel Esen

      E gidin alın o zaman yahu 😄

  31. Deniz Cansu

    Mantığını yanlış biliyorsun 5 TL olanın ödülü dekazdığında kaç çıkarsa o kadar kazanıyorsun

    • Tansel Esen

      Aydınlattığınız için teşekkürler 😁

  32. bayram bayram

    Kazimasinda bilmiyom lo bu

  33. hasan toy

    Ne konuştun beee keşke bu saniyede kazıyorum deseydin

  34. Çağdaş

    75 tlye 15 tane aldım sadece birinden 5tl çıktı onada gidip aldım ondada çıkmadı

  35. Yaren Star

    Tüpçü dolandırıcılık ve sahtekarlık la zengin oldu yoksa beş kuruş parası yoktu onun onu adam eden bir yerlere getiren BEŞİKTAŞ CAMİASI VE TARAFTARI ama çok büyük HATA yaptılar 🤷‍♂️

  36. murat ünal

    İçeçek içme sesi nedir dayııı

    • Hasan FIRAT

      @Tansel Esen konusurken bile yutkunma seslerinden varya neyse 😂😂

    • Tansel Esen

      Biraz çok çıkmış olabilir, evet. Vurmayın yüzüme artık anladım 🤣🤣

  37. Bora YILMA

    Abi geçen sıra bekliyoduk adam eliyle parayı taşıyamayıp poşet aldı😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅

  38. Murat Perktas

    Eskiden bir ihtimal az çok birşey çıkıyordu e şimdi özel de yedirmezler

    • Tansel Esen

      Eskiden de şimdi de çıkana çıkıyor. Herkesin para kazanabildiği bir şans oyunu henüz icat edilmedi.

  39. Aşkın efe Yıldız

    Sanki atomu parçalıyor pezevenk hava ya bak 😂😂😂

  40. Hüseyin Özdemir

    Bunlarin çoğu boş iş vere vere 10 tl le 20 arasi verio yüksek rakam genelde vermiyor

    • BxP* yusuf can

      Yoo ablama 1000 tl cikti

  41. yasin çınarr

    İnanmayın bunlar milli piyangonun satın aldığı kişiler

  42. Tansel Esen

    -Videoyu iki kelimeyle özetlemek isteseydiniz ne söylerdiniz ?
    – At nalı 🙄

    • Tansel Esen

      @FeaR Teşekkürler. Kafaya takmıyorum ya taksam bir daha video çekemem 🤣

    • FeaR

      Kafana takma kardeşim hiç kimse mükemmel değildir samimiyetin yeter 🙂

  43. Berk Alemdar

    ben geçen pazar şu şans dağı kazı kazanını kazıdım 20 tl kazandım vallahi

    • Berk Alemdar

      @alara yıldırım hahahahahahahaha

    • alara yıldırım

      Helal olsun Bi villa alirsin

  44. Aliasker Parlak

    Ayranımı bırak şom agızlı

    • Beta_Bs

      @Tansel Esen sesin b*k gibiya onda içtin galiba

    • Tansel Esen

      O benim ayranım bir kere taam mı ?!?

  45. Nurullah Miraç

    Abi bugün 2 onluk 6 brşlik oynadım 2 beşlikten 50 1 beşlikten 10 1 onluktan 200 çıktı

    • Tansel Esen

      İyi çıkmış valla. Çok şanslısın. Tebrik ederim 😄

  46. Tuncay Kütahya

    6 dakika gecti daha kazımadın sen dalgamı geciyon bizimle iyiki cıkmamış sana artık hiç susmazdın işine bak dahada seni izlemen gevezelerle işim olmaz

    • Tansel Esen

      Lütfen izle yalvarıyorum 🤣🤣

    • Tansel Esen

      Yalnız çok orijinal bir yorum bu. Nereden aklınıza geliyor böyle şeyler 🤣🤣

  47. Ahmet Senturk

    İç şu zıkkımın kökü ayranı, sonra ne halt ediyorsan et

    • Tansel Esen

      Bu kadar agresif olmaya gerek var mı ?

  48. Ayhan Özer

    Seni nasıl takip ediyorlar bütün enerjimi aldın 😤😤😤😤

    • memo ege

      @Tansel Esen gitti 200 keğğğğddd

    • Tansel Esen

      @memo ege Para kazanmak istiyorsanız evet mantığı yok. Ama benim gibi eğlencesine oynuyorsanız ve video çekiyorsanız bir nebze daha mantıklı oluyor 😁

    • memo ege

      @Tansel Esen sana özendim valla 200 liralık aldım hikaye bulan yoktur eminim buna oynamanın mantığı yok gerçekten destekliyorum kardeşim seni

  49. Music killer

    Beyler vidio 6:00da başliyo

  50. YERLİ MAFİA

    Bonus bolumunde para cikinca alltaki odulu aliyordun

  51. Kenan Yenikomsuoglu

    Keşke ayranı içip öyle çekim yapsaydin hiç hoş değil

    • Tansel Esen

      Güzel olabilirdi ama zamanı geri alamayız 🙁

  52. ÇEKİRDEK ADAM

    Kardeşim şans oyunları kumardır tavsiye etmiyorum yapmayın

    • ÇEKİRDEK ADAM

      @Tansel Esen eeee kanalımı takip edermısın 🙂

    • ÇEKİRDEK ADAM

      @Tansel Esen bi bakayım dedim

    • Tansel Esen

      Tamam da videoyu neden izliyorsunuz o zaman ?

  53. Cahit Isik

    Bi sus be acta görelim ammaa boş boş konuştun gereksiz.

  54. Dortmund

    Ben 5 liralık tan 10 tane aldım 1 tane 1000 1 tane 20 1 tanede bonus tan 10 ve normalden 10 çıktı tertemiz 1030 TL mi aldıydım şans işi bu içine sınırlı sayıda yükseklerden koyuluyor örneğin 200 bin TL den 5 tane vardır 10 binden 100 tane 1000 den 1000 tane 200 den 20 bin tane gibi gibi

    • Dortmund

      @Tansel Esen yok 1040 aldım düzelteyim 🙂

    • Tansel Esen

      10 tl eksik almışsınız. Gidin isteyin paranızı 😀

  55. orhan dayanç

    Demir ören satmasaydı çok çıkardı demir ören mahvetti

  56. Süleyman Demirci

    Videonun özeti neymiş pozitif olalım ve. ……… boş hayallere paramızı heba etmeyelim

  57. Reşat Çakar

    Demiroren muz koydu cikti cikti muz 🍌🍌🍌🍌🍌🍌cikti

    • Tansel Esen

      Doğru yazımı video olacak. Değerli yorumunuz için teşekkürler 👍

  58. Emre Akkoyun

    Çok malca konuşmaların var

  59. Banko Han

    Sende hem ayranim dokulmesin hemde bilmem neolmasin diyon yani kanka oylemi

  60. sene 2054

    demiroren mılletın anasını aglatıyo..

  61. Kagan Sahin

    Şu ayran içmen herşeyi batırmış

    • Tansel Esen

      Daha sonra çektiğim videoları izleyin. Onlarda ayran içmedim 🤣

  62. YAĞI

    Abi tamamen hileye dönmüş 1 haftadır sayısal oynuyorum sürekli 5 kuruş çıkmadı bide haftada 3 kere çekiliyormuş 90 tane sayı koyarsan 3 günde çeksen 5 günde çeksen azalır zaten 😕 Ama oynamaya devamke 😂

    • Umut Doğan

      Çılgın sayısal loto oynayan insan gerizekalıdır eskiden 49 sayı vardı şimdi 90 sayı var hemde kolonu 1.5 liradan 3 liraya çıkmış kafana gök taşı düşme olasılığı daha yüksek.

    • Tansel Esen

      @YAĞIZ Kazı kazan için konuşayım. Zaten kaç tane çıkacağını belirtmiyorlar. Belki 100 milyon kez katılınan Magnum çekilişinde 2 kişi araba kazanınca hile var diyor muyuz demiyoruz. Bence en mantıklısı 2-3 tane almak aklınıza gelince. Çıktıysa ne güzel. Çıkmadıysa da zorlamaya gerek yok. Çünkü kazıdığınız miktar artarsa şans faktörü azalıyor ve çok büyük bir ikramiye yakalayamazsanız genel dağıtılan ikramiye oranına yaklaşırsınız ve bu şekilde kâr etme şansı yok bu oyunda.

    • YAĞI

      @Tansel Esen yani yeni oyunların tümünde hile bar demek 🙂

    • Tansel Esen

      Ayrıca devamke lafından tiksiniyorkeeeeee :((((((

    • Tansel Esen

      Kazı kazan ile alakası ?

  63. LOTO ON NUMARA #onnumara

    BEYLER PARA TUZAĞI ASLA KAZI KAZAN ALMAYIN %95İ BOŞ ÇIKIYOR KARTLARIN TUZAKKK

  64. Bariş Kayaa

    Bırakın böyle boş insanları işsizler kagıdı bize gosteriyor

    • Bariş Kayaa

      @Tansel Esen sizin gibi boş insalar olduk ça Türkiye de gelişmez bilmezin kendin yotube bur sanan vlt😂

    • Tansel Esen

      Ne tarz bir doluluğunuz oldu şu zamana kadar bu hayatta? Gerçekten merak ettim 😄

  65. REAL VİDEOS - AKSİYON - ACTİON

    GENÇLER.. ASLA KAZI KAZAN SAYISAL-SÜPER LOTO- MP BİLETİ OYNAMAYIN KAZANMA ŞANSINIZ %0,00, PARAYI ÇÖPE ATMAYIN

  66. Alone Wolf

    Bismillah denilmeden başlanılan iş hayırsız çıkar.

    • Alone Wolf

      @Tansel Esen sen genede işi şansa bırakma allah bilir abim.

    • Tansel Esen

      Hayır, evrene düzgün yollayamadım enerjiyi hep ondan oldu 🙁

  67. Dieter Laser

    Kumarı oynatan kazanır her zaman. Kaybede kaybede bunu anlayacaksınız

    • Tansel Esen

      Şuna çoğu zaman desek ?

  68. Ömer Yagal

    Soytarı gibi sunum yapmışsın bırak bu işi

    • Tansel Esen

      Tamam bırakıyoruuuuum. Bıraktım.

  69. Orhan Ayaydın

    Bunlar hepsi sisal şans reklamı
    Yapıyorlar cakdirmayan yancilar gibiler siniz

    • Tansel Esen

      Çaktırmayan yancı nasıl bir tabirdir ya ? Komplo teorisi üretmede çok ustasınız tebrik ederim ama sadece kazı kazan oynamayı seven bir insanım. Reklam da yapmıyorum ama keşke sponsorum olsalar 🤣

  70. Hüseyin Erkek

    Beyler bu sahtekar lar işbaşında lütfen oynamayın bide online var milleti s….yolar aklı olan oynamaz

    • Tansel Esen

      Sahtekarlar İşbaşında… Düşük kalite film ismi gibi 😀

  71. Hüseyin Özdemir

    Nahh 200 tl çikar🤣

  72. Buse Aydoğan

    Kazı Kazan vidyosu izleyipte eylenceğim aklıma gelmezdi

    • Kapak Fm

      Buse ,öpücük demek aydoğan, dolunay demek kazı kazansa ,kazıklanmak demek kardeşim, böyle şeylerin sonu hüsrandır, saygılar buse hanım

  73. Kral

    Bu tür oyunlarda kazanan daima bayidir… 5 liradan birsey olmaz diyip oynuyorsun aksama kadar oluk oluk para kazanıyorlar. Büyük ikramiye var mi o bile bilinmezken güzel bir para kazanma ( 50 bin) ihtimali cokkk düşük

  74. barış kaya

    Ayran önemli tabi 14 dakikalık videonu tamamladıktan sonra içilemeyecek kadar hayatı önemi var ayranın .. kazımadan önce mutlaka ayran içiyoruz dime doğru anladık!

    • Tansel Esen

      O kadar doğru anlamışsınız ki

  75. MTNSDN

    Yıldırım Demirören gibi bi sahtekarın milli piyangoyu satın alınca ne yapacağını bekliyordukki oyunların tamamında hile var

  76. Serdal Arpaslan Aşık

    Bugüne kadar 60 tane kazıdım en fazla 1350 lira almışımdır

    • Tansel Esen

      @Serdal Arpaslan Aşık O kadar karışık yazıyorsunuz ki. Anlamaya çalıştım ama anlayamadım. Sayısal lotoda misli mi oluyor yeni mi çıktı bu ?

    • Serdal Arpaslan Aşık

      @Tansel Esen evet şaşırdım vAllah iki tane aldım birtanesinde altında 1000 üç tane ile binle işi bitirdik

    • Tansel Esen

      1000 tl mi çıktı 😱😱

  77. Ramazan Aydina

    Haha sen boşver onlardan medet ummayi ( 100 ) lirayı onun kaç katını YouTube vermiştir sana 😅😎😏😀😀😀

    • Ramazan Aydina

      @Tansel Esen hmmm anladım bu bilgiyi de verdiğin için teşekkür ederim ilerde bende acacaktimda 😁🙄😏 .
      Olsun o da olur ( o yuzlira sana katiyla geri döner inşallah )😇🤗😄👍

    • Tansel Esen

      1000 abone olmadığım için Youtube hiçbir şey vermedi daha 🤣🤣

  78. Mehnet Ersen

    Aman arkadaslar bulasmayin kazi kazandan 17000 tl oyun oynadım bana 50 tl 100 tl gibi komik rakamlar veriyor .paraniz varsa yurt disinda kumara gidin bildiğin resmi sonucu bi tezgah aman bukasmayin .
    Biz turk milleti umut dünyası sans oyjnlari severiz ama bu başka bisey aman dikkat

    • Tansel Esen

      Online olanı mı oynadınız?

  79. Ahmet Asik

    KAZI KAZAN DA BİR NEVİ DOLANDIRICILIKTIR MİLLİPİYANGO TEZGAHI KURMUŞ AVLARI BEKLİYOR BU SAHTEKARLAR A GÜVENMYİN HERKES BU KAZI KAZANDAN ZENGİN OLSAYDI HERKES PAKET PAKET KAZI KAZAN ALIRDI BU DA MİLLİPİYANGO REZALETİ SAHTECİLİK ÇETESİ MİLLİPİYANGO BUNLARDA YASA İÇİ AMA TEZGAH AYNI DOLANDIRICI MİLLİPİYANGO

  80. ozkan celik

    demirören pozitif bir şekilde kazıdı seni

    • Tansel Esen

      Pozitif olunca çok bir şey hissetmedim haklısınız 🤣🤣

  81. Ergün AYDOĞAN

    Reiz yanlış anlama ama çok boş yaptın

  82. Hasan ali baş

    Bende aldım beşyüzbin çıktı sevincten çıglık atıyodum gözümü açtım rüya imiş

    • Tansel Esen

      Bana da oluyor arada öyle. Açık bırakmamak lazım 🤣🤣

  83. Oktay Taştoka

    Yalan dolan hikayeeeee allllmayinnnnnnn

  84. vatanın evladı

    Ben nededigini anlamiyorum bu ne bicim konusma sekli sen biraz kitap oku bence.

    • Tansel Esen

      Türkçem gayet düzgün aslında. Fazla gülüyorum bazen belki ondandır. İmla kılavuzu diye bir kitap var ayrıca. Çok sürükleyici. Okumanızı tavsiye ederim.

  85. Tuncay Kütahya

    Senin yanlışını söyledim ne o dalgamı geciyon adam ol senin babanın oğlu deyilim yerbiyesizlik yapma ukala

    • Tansel Esen

      Ben de senin yazım yanlışlarını söyleyebilirdim ama neden uğraşayım?

  86. Gülay Baş

    Arkadasim acil bilgiye ihtiyacim var 100 milyon para kartimda hepsi yaziyor anlami nedir sadece alttaki semblllerin orda hepsi isareti cikti kazanan sembollerin ustunde yok

    • Gülay Baş

      @Lg Lg maalesef kardeşim garibanı bulur mu ama aslinda bi köse döndüm ama evin kösesi😕

    • Lg Lg

      Köşeyi döndün demek anlamına geliyor baba

    • Tansel Esen

      Benim bildiğim ₺ sembolü çıkarsa hepsinin altında yazan ikramiyeyi alıyorsunuz. Hepsi yazınca ne oluyor bilmiyorum ama herhalde aynı durumdur benim dediğimle. Bu arada çıkan bütün ikramiyeler 10 tl mi ?

  87. Tayfun Çalışkan

    Ne boş konuştun ya

    • Hasan FIRAT

      Haklisin birde bogur bogur ayran icmesi yokmu… kardes bi dahaki videonda ictigini insan gibi ic 😂😂😂 birde konusmasi bos bos

Comments are closed.